sreda, 5. september 2007

Zadnji izpit

Danes sem se začela učiti za zadnji izpit, ki ga nameravam narediti, seveda še v tem letu. Sistemi javnih prihodkov so mi ostali že od prvega semestra, saj mi je bil malce težji. Pri tem je potrebno poudariti, da nisem ravno dobra v pomnenju številk oziroma za to porabim veliko več časa kot nekdo drug. Pri tem predmetu pa je pomembno pomnenje davčnih stopenj. Kot vsi vemo, da se zakonodaja na področju davkov vsako leto spreminja, prav tako pa se moramo tudi mi študentje prilagajati spreminjanju davkov oziroma pomnenju le-teh. Ponavadi je problem to, da sprememba ne vpliva na nas študente temveč tudi na profesorja, ki tak predmet uči. Gradivo, ki smo ga dobili od profesorice je že zastarelo, zato je nam je pripravila popravke. Glede na to, da imamo v gradivu 18 poglavij je bilo od teh spremenjenih, vsaj v nekaterih delih, kar 11 pogavij. Študentje se lahko iz tega naučimo, da bo svet vedno bolj težil k spreminjanju, mi pa bomo strmeli k pomnenju le-tem spremembam.

Ne smem pozabiti tudi na seminarsko nalogo, ki jo moram s kolegico popraviti. Imava še nekaj ur dela, vsekakor pa mine hitro ob misli na čim boljšo oceno ozirom bolje rečeno uspeh.


2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ucite se, ucite in se enkrat ucite, kajti le kdor se bo ucil bo kaj znal in le kdor bo kaj znal bo lahko koristil domovini (Tito)

Vlada 2004-2008: Kdo pa pravi da vas domovina potrebuje. Rabimo RKC da nam razloži bistvo in rabimo avtoritativno vlado, da misli namesto nas.

Anonimni pravi ...

Lep komentar glede na današnje razmere in prejšnje:D.